Academy training
Customer Journey
Inzicht in de customer journey (klantreis) van jouw klanten is essentieel om hun keuzes te begrijpen. Maar hoe maak je ‘m fenomenaal voor jouw specifieke klant? Trainer Marloes Jacobs neemt je met al haar praktische en theoretische ervaring mee in de wereld van klantreizen.
Gemiddelde beoordeling: 9.0
Trainer
Marloes Jacobs
Praktische informatie
- Op locatie
- 2 uur
- Met certificaat
- Max. € 800,- p.p.
leer navigeren door de klantreis
Het is ontzettend belangrijk om je klantreis in kaart te brengen. Tijdens een training leer je zoal:
- Hoe een customer journey kansen en wensen van jouw klanten inzichtelijk maakt.
- Wat het verschil is tussen de customer journey en customer experience.
- Inspirerende praktijkvoorbeelden.
- Bewezen methodieken.
- Handvatten om zelfstandig een klantreis uit te werken.
Meer weten over deze training?
Passend bij jouw behoefte
Leer inspelen op de belangrijkste touchpoints van de klantreis en begrijp waar jouw doelgroep keuzes maakt.Met de keuze tussen een basic of advanced training bepaal je zelf het passende kennisniveau. Heb je specifieke wensen of een uitdagend vraagstuk? Wij denken met je mee.
Download brochureVraag een training aan
Leuk dat je geïnteresseerd bent in (een van) onze trainingen. Laat hier je gegevens, wensen en vragen achter en dan nemen wij binnenkort contact met je op.
"*" geeft vereiste velden aan